Alla inlägg under januari 2013

Av cecilia - 16 januari 2013 15:16

Är inte den flitigaste här på bloggen... Jag vet! Sanningen är att Facebook är en orsak! Men nu ska jag ta mig tid och skriva några få rader!2012 arkiveras och med viss optimism ser jag fram emot 2013, hoppas det blir ett bra år, för egen del och för hundarna så klart! Har inga större planer, möjligen en Quilla-kull till hösten men det är långt ifrån bestämt! Lite mer aktivitet på utställningsfronten har jag dock planerat! Gick ut hårt nu i januari, tog mig upp till Göteborg i dagarna två med både Quilla och Tippa, glatt överraskad av resultatet på de båda, det gav lite mersmak... Tippa har börjat sin karriär strålande! 5 utställningar och lika många BIR, får hoppas att det inte rasar totalt nu när det tid för juniorklass, allt är klart möjligt, det blir som det blir. Vi tar vår sista valputställning i början på mars, hoppas då att få se lite fler Flax-valpar, senare i månaden är det Malmö och dit har jag tänkt ta med både Quilla och Tippa, spännande! Träffade Uno i Gtb, en poppiskille! Han gick hem hos både de Norska och Ryska utställarna, även om dom är unga är det kul när intresse visas från lite olika håll. Men jösses han var inte fel alls, ska bli spännande att följa honom! God fortsättning allihop! Ska försöka vara liiite flitigare här detta år än förra, det är inget löfte utan en ambition!

Ovido - Quiz & Flashcards