Direktlänk till inlägg 7 augusti 2012

Flax kullen 12 veckor!

Av cecilia - 7 augusti 2012 11:13

Nu är Flax kullen 12 veckor och det är i princip 4 veckor sedan dom flyttade... var tog denna tiden vägen?

12 veckors bilden på Jaxon och Fia har mailats från Ingrid och Tina, tack snälla!  

Här har vi Bernljungens Flax BlackJack "Jaxon", stora killen... .

 

Bernljungens Flax Fia, välbyggd även hon  .

Nu när jag fått så fina kort tänkte jag också fram med kameran... men jag fixar det inte på egen hand så är det bara! Tippa yrvippa  , bara skräp i huvuet på den valpen!

Stå korten får vänta, jag bjuder på dessa istället!

 

 

Om inget annat så är hon i alla fall söt  !

I morgon ska vi till Vet. Lena i Näsum för vaccination, möter där upp Jaxon och Kula som också ska vaccineras, får ha kameran med och hoppas på några fina bilder.

Forts.

Maken hemma på lunch och kom med den hjälp jag behövde för att få till mitt "ståkort", ibland är han bra att ha  . Jag hade borstat och fixat men det hade gått en timme, en regnskur och lite gräsrull sedan dess så pälsen fick vara som den var... Här kommer bilden!

   

Tippa 12 veckor, 12,2 kg!

 
 
Tina Andersson

Tina Andersson

7 augusti 2012 13:17

Underbart fina dom är alla 3 riktiga stjärnor. Kramis

http://Www.anderssonshundtrim.se

 
ingrid

ingrid

7 augusti 2012 13:20

Se där ja, skam den som ger sig.
Nu är Jaxon badad och fönad åxå.
HUR kunde det gå sååå bra?? Minns hur de var att föna när de var typ 7 veckor och vi var TVÅ!!!!!!!!!!

Vilka fina systrar Jaxon har. Ska bli kul att träffa och se Kula i morron.

http://jaxon.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cecilia - 20 januari 2014 16:55


Ja det var inte i går precis... Bloggandet har legat i dvala ett tag men nu så kanske? Vi har under senare delen av hösten köpt ett nytt place och så där lagom till jul 2013 var möblerna på plats :)!   Här ute mitt i inget kommer vi att få d...

Av cecilia - 13 augusti 2013 18:25

Idag följde jag med Maggan, Lasse, Maxi & Uno för att titta på Unos BHP. Detta ingår som obligatoriskt moment för att få fortsätta sin träning till service hund och det är ju precis det som är målet med Uno  . Hade lite tur då testet skulle vara på...

Av cecilia - 5 augusti 2013 20:00

Nu är sommaren snart slut och precis just då har Tippa fattat det kuliga med att bada... Vi har badat och simmat några gånger med Ingrid och Jaxon, det tar verkligen musten ur tösen, så trött, så trött när vi väl kommer hem igen!   Lilla söta ...

Av cecilia - 5 februari 2013 15:03

Försöker få till en handlerkurs för de som är utställnings intresserade! Kursen är kort, två tillfälle under våren med start den 19 februari, sista tillfället är den 19 mars. Kursen kommer att vara på Hässleholms hundcenter med instruktör/ lärare/i...

Av cecilia - 16 januari 2013 15:16

Är inte den flitigaste här på bloggen... Jag vet! Sanningen är att Facebook är en orsak! Men nu ska jag ta mig tid och skriva några få rader! 2012 arkiveras och med viss optimism ser jag fram emot 2013, hoppas det blir ett bra år, för egen del och...

Ovido - Quiz & Flashcards