Alla inlägg den 7 maj 2012

Av cecilia - 7 maj 2012 19:40

Då är det bara 10 dagar kvar till valpning... Frågorna hopar sig, hur många kan där vara, könsfördelning mm.

Det där med antaltet är svårgissat, har klart fått en hint vid ultraljud och ibland tycker jag mig tro det ska bli många men lika ofta är jag tveksam, borde hon inte vara större då? Tyvärr har magen varit lite i olag den sista veckan, att öka mängden mat har det inte varit tal om, snarare det motsatta , tror nog jag har mått lika dåligt som lilla Q, jag av oro, Quilla av frustration för att portionerna har varit för en helt annan ras typ miniatyrhund!! Men nu är vi på G igen, tack å lov...

Quillas mage är som en fotboll, str 5, lika rund-lika hård , 25 cm har hon växt och det blir nog någon decimeter till innan det är klart. 

På onsdag vet vi... hur många valpar där är, det ska bli intressant!

Några bilder fick jag till idag, tycker personligen att det är fruktansvärt dåligt med bilduppdatering på den här bloggen .

 

 

Lilla goa Quilla  tycker allt att livet är jobbigt just nu!

Återkommer på onsdag!!



  

Ovido - Quiz & Flashcards