Direktlänk till inlägg 16 april 2012

Ultraljud

Av cecilia - 16 april 2012 17:22

Ja då var det gjort...

Å nog var hon dräktig allt lilla Q, jättedräktig!!  

Ultraljud är lite av vad det är... det är inte helt lätt att räkna om det är fler än några få.

Quilla då? håll i hatten, minst sju men förmodligen fler.

Kommer att ta en röntgenbild när jag herpesvaccinerar den 9 maj, då vet man exakt hur många som finns, kan vara bra att veta då valpningen är beräknad mitt i Kristihimmelsfärdshelgen. Nu är det bara att hålla tummen för att allt går felfritt hela vägen. Ja jösses så skoj det ska bli, det känns som om det var min tur nu efter snart sex dryga år av misslyckande, denna Flax kull har jag väntat på länge 

Nu åker champangen i frysen, det ska firas i "badet" ikväll...

 
 
Ingen bild

Carina Karlsson

16 april 2012 17:45

Ja men stort grattis då, klart det går vägen tror nog att Maggan vill ha en parningshane om jag hörde rätt, men du får kolla med henne.

 
Ingen bild

Tina Andersson

16 april 2012 18:09

Ett stort grattis så spänd av förväntan vi varit hela dagen. Blev jätteglad när vi läste resultatet.Hoppas på där är en liten mysig flicka till oss.Än en gång superstort grattis. Kram från fam.Andersson

 
Ingen bild

Susanne

16 april 2012 18:40

Så jätte roligt è så himla glad för din skull =)
Kramas

 
Anette

Anette

16 april 2012 19:54

Grattis så roligt, så som ni har väntat på detta.

http://www.monowi.se

 
Malin & Kia

Malin & Kia

16 april 2012 20:24

GRATTIS!! Va roligt, Cecilia :)))

Kram från oss

http://www.malinerngren.se

 
Ingen bild

Candy's Sweethart's

16 april 2012 20:37

Hejsan!
Så roligt med valpar hoppas allt går bra!

Mvh Åsa Söderlund
Degerfors

 
Ingen bild

Åsa&Bounty

16 april 2012 22:15

Jippi va kul för er!!!! Jättegrattis och kramar från oss!

 
Ingen bild

Ingrid

17 april 2012 11:15

Jättegrattis Cecilia. Du är verkligen värd en kull nu. Trägen vinner heter det ju.
Jag tror det är ditt kullnamn som avgjorde att det blir valpar :-)

Ingrid

 
Ingen bild

Liselott

17 april 2012 12:59

Grattis och lycka till önskar vi i Kivik! Liselott & Tassa

 
Anette, Ninnie o Qing

Anette, Ninnie o Qing

18 april 2012 11:13

Hej på er!!
Grattis får jag säga o visst är det på tiden :). Hoppas det blir en STOR kull med gulliga små valpar.
Kram från Tomelilla.

http://www.afdragon.se

 
Ingen bild

Emma

18 april 2012 22:06

Ett stort grattis till er alla:) många lycka till önskningar! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cecilia - 20 januari 2014 16:55


Ja det var inte i går precis... Bloggandet har legat i dvala ett tag men nu så kanske? Vi har under senare delen av hösten köpt ett nytt place och så där lagom till jul 2013 var möblerna på plats :)!   Här ute mitt i inget kommer vi att få d...

Av cecilia - 13 augusti 2013 18:25

Idag följde jag med Maggan, Lasse, Maxi & Uno för att titta på Unos BHP. Detta ingår som obligatoriskt moment för att få fortsätta sin träning till service hund och det är ju precis det som är målet med Uno  . Hade lite tur då testet skulle vara på...

Av cecilia - 5 augusti 2013 20:00

Nu är sommaren snart slut och precis just då har Tippa fattat det kuliga med att bada... Vi har badat och simmat några gånger med Ingrid och Jaxon, det tar verkligen musten ur tösen, så trött, så trött när vi väl kommer hem igen!   Lilla söta ...

Av cecilia - 5 februari 2013 15:03

Försöker få till en handlerkurs för de som är utställnings intresserade! Kursen är kort, två tillfälle under våren med start den 19 februari, sista tillfället är den 19 mars. Kursen kommer att vara på Hässleholms hundcenter med instruktör/ lärare/i...

Av cecilia - 16 januari 2013 15:16

Är inte den flitigaste här på bloggen... Jag vet! Sanningen är att Facebook är en orsak! Men nu ska jag ta mig tid och skriva några få rader! 2012 arkiveras och med viss optimism ser jag fram emot 2013, hoppas det blir ett bra år, för egen del och...

Skapa flashcards