Direktlänk till inlägg 15 mars 2011

Ändrade planer

Av cecilia - 15 mars 2011 21:57

Hade tänkt titta på House men det kom två grabbar och skulle titta på fotboll  , jaha... allt för husfriden!

Kunde ju skriva några rader i bloggen då tänkte jag! Om vadå???


Malmö på söndag, en pälslös Quilla är anmäld, sketa skoj! Det goda med det är väl att sommarens utställningar är räddade vad det gäller pälsmängd   . Kritiklappen lär inte innehålla lågställd, inte heller ngt kort hals - det är ju bra! Nu blir det  bara- liten, mörk fem. tik. Nåja vi får se om det räcker till ett VG, det vill vi absolut ha!

Var ju och tränade en helg i början av februari för Mr.G, resultatet av den träningen var att det måste tränas i mängder...

Det blev dagen efter, för att sedan ha ett låååångt uppehåll, men jag tränade i går!!! Jag som lovade mig själv att jag skulle träna varje dag, gud vad jag ångrar mig nu  .


Några ord om bilen, väntar på att tingsrätten ska höra av sig, kunde ta i alla fall tre veckor och det är det nu. Den rullar så det är ingen ko på isen iof, men jag vill köpa en ny och det NU!

Återkommer efter söndagens aktivitet, håll nu tummarna för Quilla och mig!

 
 
Emelie

Emelie

16 mars 2011 09:41

Liten feminin mörk tik....kan det bli bättre??? Jag håller på excellent på söndag! Det är hon värd att döma av bilden du inte satt in här...men sen är det ju alltid upp till domarens tycke och smak för dagen ;-)Kram

http://finarossinas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cecilia - 20 januari 2014 16:55


Ja det var inte i går precis... Bloggandet har legat i dvala ett tag men nu så kanske? Vi har under senare delen av hösten köpt ett nytt place och så där lagom till jul 2013 var möblerna på plats :)!   Här ute mitt i inget kommer vi att få d...

Av cecilia - 13 augusti 2013 18:25

Idag följde jag med Maggan, Lasse, Maxi & Uno för att titta på Unos BHP. Detta ingår som obligatoriskt moment för att få fortsätta sin träning till service hund och det är ju precis det som är målet med Uno  . Hade lite tur då testet skulle vara på...

Av cecilia - 5 augusti 2013 20:00

Nu är sommaren snart slut och precis just då har Tippa fattat det kuliga med att bada... Vi har badat och simmat några gånger med Ingrid och Jaxon, det tar verkligen musten ur tösen, så trött, så trött när vi väl kommer hem igen!   Lilla söta ...

Av cecilia - 5 februari 2013 15:03

Försöker få till en handlerkurs för de som är utställnings intresserade! Kursen är kort, två tillfälle under våren med start den 19 februari, sista tillfället är den 19 mars. Kursen kommer att vara på Hässleholms hundcenter med instruktör/ lärare/i...

Av cecilia - 16 januari 2013 15:16

Är inte den flitigaste här på bloggen... Jag vet! Sanningen är att Facebook är en orsak! Men nu ska jag ta mig tid och skriva några få rader! 2012 arkiveras och med viss optimism ser jag fram emot 2013, hoppas det blir ett bra år, för egen del och...

Ovido - Quiz & Flashcards