Alla inlägg under december 2010

Av cecilia - 22 december 2010 22:18

God Jul & Gott Nytt År!

Så här på kvällen dan före dan passar jag på... vem vet om man hinner i morgon?

Här blir julen lugn och avslappnad, laddar batterierna inför nästa vecka som blir lite av en flyttvecka för min del, på jobbet då alltså! Den 3 januari är det nya lokaler som gäller för mig, i Åhus   ! Nej jag byter inte arbetsgivare men vi flyttar...

Nyår firas i Malmö för vidare färd mot varmare land, jösses så skönt det ska bli med stekande sol, ljumma vatten och färgglada drinkar   .

Efter den vilan kommer det att finnas jobb för 12-timmars pass i några veckor men det tar jag då...puh!

Flisan & Quilla får "lyxa" till det under vår semester på hundpang, all inclusive har jag sagt att det är... Är inte jättelycklig att lämna så länge men vad gör man? Det ska nog bli bra, eller det får bli som det blir... Dom har det bra på Fågelängens hundpensionat tillsammans med Monica, det är tur att hon finns!

Än en gång, God Jul!

Av cecilia - 12 december 2010 12:57

Igår fyllde Com Flingan, Grynet & Limpan 6 år! Ett stort GRATTIS till er  !

Idag fyller Flisan 5 år, tänk så fort tiden går... Ett stort GRATTIS även till Flisan naturligtvis, vi har startat dagen med en långrunda i det underbara vintervädret som råder i Åhus just nu.

Av cecilia - 11 december 2010 12:34

Vi röntgade Quilla & Lussan nu denna onsdag och snabbt som blixten kom resultaten i dag!

Berntiers Queen Of The Hill ED; Ua HD; A/A, det är så ortoligt skönt!!!

Miembros Nina Prussiluskan Ed; Ua HD; C/?, inte riktigt lika upplyftande men lilla Lussituss är lika glad och go för det! HD resultatet är C enligt avelsdata, korrekt fullständigt resultat ser vi först på måndag då hela utlåtandet kommer. Grattis till ännu en friröntgad avkomma Eva och Stefan på Berntiers kennel, även ett grattis till Anna-Karin då syster Questi också är röntgad med samma resultat som Quilla!

Champange i kväll naturligtvis  !

Ovido - Quiz & Flashcards