Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av cecilia - 25 oktober 2010 13:58

Då är man åter hemma på "landet" efter en resa till Stockholm och uppfödarkonferensen i Sshks regi!

En givande helg med mycket matnyttigt, allt från DNA tester, Avelsindex, Mh, Drag, Ras och Hälsoregister, nu återstår det bara att få in rätt info i korrekt hårddisk   , skulle nästan behöva gå på konferens om det också... Demenskonferens!

Det jag i alla fall har helt klart för mig även idag var att det blev en aningen svajig dit resa via flyg, en tixibussresa till Hotellet, lite sömn, god mat, behagliga drinkar, trevliga människor, massor av bra föreläsningar och en hemresa i fel riktning som innebar tre och en halv timme av illamående   !  Nästa gång jag bokar tåg ska jag säga till att jag är baklängesallergisk, se om jag kan få en bättre plats då kanske?

Jaha vad händer nu då när detta roliga var över...

Aladdin sonen "Grizzly" röntgas på fredag, blir att leva på hunddata i nästa vecka!

Sedan är det snart Växjö utställningen som hägrar, mer nervös för den än för röntgen... är man knäpp eller???

Håll nu tummen för Grizzly på fredag, det gör i alla fall vi! En liten tanke även till El Fajita som har ett tråkigt blodöra som inte vill ge sig, op på onsdag annars blev det blomkålsöra sa veterinären och vem vill ha det? Potatisnäsa är väl okey men blomkålsöra, nja... Lycka till Susanne och Fajita vi tänker på er!


Ovido - Quiz & Flashcards