Alla inlägg den 7 september 2010

Av cecilia - 7 september 2010 19:17

Det är just så jag känner nu  ! Hade ju stora förhoppningar om ett snabbt tillfrisknade efter den varit hos experten men icke, icke! Visst blev den bättre nu kan jag om inte annat redigera mina foto igen  men jag kan omöjligt få in mitt hemsideprogram Dreamweaver, går inte att installera! Ni som är lite observanta ser att vissa detaljer har raderats på sidan och så får det nog förbli om jag inte ska sabba mer genom att försöka uppdatera i annat progam. Nej Vista som jag har i denna burken är nog förbrukat och det bör uppdateras med Windows 7, köper hellre nytt än ger mig på att formatera om datorn!

Nåja nog om detta, har ju utlovat kritik och bild på Quilla från utställningen i Ängelholm, den kommer här;

Typ och helhet utmärkt 9 månader Väldigt feminint huvud med välplacerade ögon Gott uttryck Korrekta öron God hals Välvinklad fram och bak Lite lång i länden Passande benstomme Slutna tassar Acceptabelt buren svans Parallella rörelser fram och bak Trevligt temperament

1 Junkl 2 KK CK

  

Bilden är tagen någon dag före utställningen.

Skapa flashcards