Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av cecilia - 29 augusti 2010 19:12

Då var Specialen i Ängelholm över för i år! Åkte dit med förhoppning och då menar jag förhoppning om ett rött band och visst blev det så och lite till   !

Jag tycker att lilla Q ser bra ut men med tanke på att Quilla precis fyllt  nio månader (en dags marginal), en  specialutställning med många anmälningar och i det stora fina hundar, en domare jag aldrig förr har träffat (bara hört att hon möjligen var lite hård), så var förhoppningarna inte så stora! Men som sagt det blev jättebra och jag är mer än nöjd! Placerad som tvåa i JKL med CK  , vi känner oss som vinnare...

Quillas syster Questi var också med och norpade platsen bakom oss, även hon med CK, Grattis, grattis!


Nu har jag klart lämnat min dator hos doktorn... Uppdatering med gårdagens kritik kommer under nästa vecka, förhoppningsvis ett kort också!

Ovido - Quiz & Flashcards