Alla inlägg den 4 maj 2010

Av cecilia - 4 maj 2010 13:38

Ja då kom svaret på progesteronet från igår 8,2! I morgon drar vi till Göteborg och som ni kanske redan har upptäckt så har jag bytt hane!

Det blir SE UCH Napoleon "krasse" som ska få den äran...
Varför byter jag då hane? Från början låg mitt intresse starkast för Krasse men Anita höll lite på gossen då han bara har en kull kvar tills utvärdering. Omständigheter kring både det ena och andra gjorde dock att jag nu fick välja och då har jag tillslut fattat beslutet att använda min ursprungliga önskan som jag tror passar Flisan mer i detlajerna menäven för att få in lite gamla linjer som ligger i Krasses stamtavla och som jag nu inte har kvar längre på mina egna hundar.

Nu blir det att planera färden och framför allt minimera packningen, in med brudarna i bilen och hålla tummarna hårt för ett lyckat Göteborgsbesök!

Återkommer med information så fort vi är hemma efter Parningsresa, Larv utställning och kennelträff på Miembro's!

Ovido - Quiz & Flashcards