Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

Quilla 12 veckor

Av cecilia - 21 februari 2010 16:56

  

Tiden går... och Quilla har fyllt 12 veckor!
Inte så roliga bilder, samma plats och precis lika mycket snö som på övriga foto av lilla Q. Ett riktigt monster fortsätter hon att vara   . Vi är nog så där lite lagom halvtrötta på bitandet alla i familjen utom Q då så klart som tar i för kung och fosterland!

Här kommer två bilder till:

  

Den bäst sidobild vi fick till... ser lite tjock ut faktiskt...  det är hon inte!

  

Svårt att få det bra, ojämn mark om man säger så! Först har vi några dagar med mängder av snö och på det några plusgrader, nu har det fryst till igen och snön är hård och spårig.

Till något helt annat, ett hetare ämne!

Nästa vintersemester är nu bokad, den innehåller ingen kyla eller snö bara värme, bad och strålande solsken!

Kombinationsresa Koh Tao och Kata Beach, vi längtar redan, brukar inte längta efter julen men nu får jag nog erkänna, det ska bli trevligt  .

 
 
Carina

Carina

21 februari 2010 17:16

Vilken vacker valp du har :o) Lycka till med henne

http://bimbosvalpar.bloggplatsen.se

 
Fajita & Lussan

Fajita & Lussan

21 februari 2010 21:07

Hejsan!
Julen è mysig, särskilt när man har ngt att sukta efter ;-) och även annars min favvo högtid.
kram

http://fajitalussan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Liselott & Tassa

22 februari 2010 08:27

Hon är ju jättesöt och jättelagom den lilla tjockisen!

 
Ingen bild

jeanette

22 februari 2010 09:59

Hej!!Visst är man trött på allt snöande nu och inte helt utan att man blir lite "avis" påer att ha detta underbara att se fram emot nästa jul.Idag har vi -20 gr!!!!!! önskar att dessa grader var plusgrader istället, inte ens hundarna vill vara ute ...Lilla Q ser ut att vara en goding och du vi förstår vad du menar när du pratar om bitande,Zigge är likadan...puust visst är de underbara!!!! kram.Jeanette

 
Fajita & Lussan

Fajita & Lussan

24 februari 2010 12:54

Hejsan!
Jaha ja jag känner då ingen press alls nu ju ;-) visst det hade ju varit ngt nytt att få i kritiken mkt välvisad, men farmor nu glömmer du ju att det è jag som ska visa och inte en "gammal" ring räv som du ;-)) men dig vid sidan som sufflör kan ju inget gå fel :-)
Nä nu måste jag ut och träna, måste ju leva upp till ryktena.
Jag får väl påminna mannen om blommorna ;-)
Kram på dig.

http://fajitalussan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cecilia - 20 januari 2014 16:55


Ja det var inte i går precis... Bloggandet har legat i dvala ett tag men nu så kanske? Vi har under senare delen av hösten köpt ett nytt place och så där lagom till jul 2013 var möblerna på plats :)!   Här ute mitt i inget kommer vi att få d...

Av cecilia - 13 augusti 2013 18:25

Idag följde jag med Maggan, Lasse, Maxi & Uno för att titta på Unos BHP. Detta ingår som obligatoriskt moment för att få fortsätta sin träning till service hund och det är ju precis det som är målet med Uno  . Hade lite tur då testet skulle vara på...

Av cecilia - 5 augusti 2013 20:00

Nu är sommaren snart slut och precis just då har Tippa fattat det kuliga med att bada... Vi har badat och simmat några gånger med Ingrid och Jaxon, det tar verkligen musten ur tösen, så trött, så trött när vi väl kommer hem igen!   Lilla söta ...

Av cecilia - 5 februari 2013 15:03

Försöker få till en handlerkurs för de som är utställnings intresserade! Kursen är kort, två tillfälle under våren med start den 19 februari, sista tillfället är den 19 mars. Kursen kommer att vara på Hässleholms hundcenter med instruktör/ lärare/i...

Av cecilia - 16 januari 2013 15:16

Är inte den flitigaste här på bloggen... Jag vet! Sanningen är att Facebook är en orsak! Men nu ska jag ta mig tid och skriva några få rader! 2012 arkiveras och med viss optimism ser jag fram emot 2013, hoppas det blir ett bra år, för egen del och...

Skapa flashcards